W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie
z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.
Usługi kurierskie TuWysylam.pl

Reklamacje przesyłek

Wszystkie reklamacje ( opóźnienie w doręczeniu, uszkodzenie, zagubienie lub reklamacja faktury) należy składać poprzez formularz na dole, załączając wszystkie niezbędne dokumenty:

 

  • skan listu przewozowego,
  • skan protokółu szkody sporządzonego przez kuriera w obecności nadawcy lub odbiorcy (tylko w przypadku uszkodzenia)
  • skan dokumentu potwierdzający wartość roszczenia (faktura, paragon, potwierdzenie zapłaty - wyciąg z banku, lub podpisane odręcznie oświadczenie o wartości przedmiotu),
  • potwierdzenie nadania przesyłki (tylko w przypadku zagubienia)
  • oświadczenie w przypadku reklamacji DPD (treść oświadczenia: Oświadczamy, iż jesteśmy właścicielem towaru wymienionego w formularzu reklamacyjnym potwierdzonego fakturą nr………załącznik nr 1. oraz upoważniamy firmę Speed Patrycja Znamirowska jako stronę przewozu za pośrednictwem DPD Polska od prowadzenia procesu reklamacyjnego oraz wypłaty odszkodowania na konto firmy numer konta…………………………………………………… dane firmy do przelewu……………………………………..) 

 

Reklamacje bez dołączonych dokumentów NIE BĘDĄ rozpatrywane!

 

Reklamacja zostanie złożona za pośrednictwem tuwysylam.pl bezpośrednio w firmie kurierskiej w terminie do 3 dni roboczych od dnia wysłania formularza przez klienta.

Po otrzymaniu odpowiedzi, serwis tuwysylam.pl powiadomi o tym osobę zainteresowaną poprzez wiadomość e-mail.

 

UWAGA!

W przypadku firmy kurierskiej DPD, reklamacje należy składać nie później niż 20 dni od dnia nadania przesyłki

Reklamacje złożone po tym terminie, będą automatycznie odrzucane. 

Obowiązek dopilnowania sporządzenia protokołu szkody spoczywa na nadawcy lub odbiorcy!

Termin rozpatrzenia reklamacji jest różny i zależy od firmy przewozowej, która wykonywała usługę.

 

PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE TYLKO NA OPÓŹNIENIE W DORĘCZENIU, USZKODZENIE/ ZAGUBIENIE PRZESYŁKI LUB REKLAMACJĘ FAKTURY (DOPŁATĘ), WSZYSTKIE INNE REKLAMACJE (NP.: OPÓŹNIENIE ODBIORU, BRAK FAKTURY, ZMIANĘ/ANULOWANIE ZLECENIA) BĘDĄ AUTOMATYCZNIE ODRZUCANE!

 

W przypadku pytań prosimy kontakt na reklamacje@tuwysylam.pl

 

 




Dane przesyłki

Szczegóły reklamacji

Opóźnienie lub brak dostawy przesyłki w wyznaczonym terminie
Uszkodzenie lub ubytek w przesyłce
Utrata lub zaginięcie przesyłki
Reklamacja faktury

Dane zlecającego

Maksymalny rozmiar pliku: 2 MB

Szybki
kontakt