W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie
z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.
Usługi kurierskie TuWysylam.pl

Reklamacje przesyłek

 

Reklamacje związane uszkodzeniami i zagubieniami przesyłek

 

Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniami lub zagubieniem paczek, prosimy składać poprzez formularz na dole strony lub w zakładce Reklamacje po zalogowaniu na swoje konto.

w załączniku przesyłając:

  • skan listu przewozowego,
  • skan protokółu szkody sporządzonego przez kuriera w obecności nadawcy lub odbiorcy,
  • skan dokumentu potwierdzający wartość roszczenia (faktura, paragon, potwierdzenie zapłaty - wyciąg z banku, lub podpisane odręcznie oświadczenie o wartości przedmiotu),
  • zdjęcia uszkodzonej paczki z datą,
  • Reklamacja zostanie złożona za pośrednictwem tuwysylam.pl bezpośrednio w firmie kurierskiej w terminie do 3 dni roboczych od dnia wysłania formularza przez klienta.

    Po otrzymaniu odpowiedzi, serwis tuwysylam.pl powiadomi o tym osobę zainteresowaną poprzez wiadomość e-mail.

     

    UWAGA!

    Obowiązek dopilnowania sporządzenia protokołu szkody spoczywa na nadawcy lub odbiorcy!

    Reklamacje bez dołączonych dokumentów NIE BĘDĄ rozpatrywane!

    Termin rozpatrzenia reklamacji jest różny i zależy od firmy przewozowej, która wykonywała usługę.

     




    Dane przesyłki

    Szczegóły reklamacji

    Inny powód
    Opóźnienie lub brak dostawy przesyłki w wyznaczonym terminie
    Opóźnienie lub brak odbioru przesyłki w wyznaczonym terminie
    Uszkodzenie lub ubytek w przesyłce
    Utrata lub zaginięcie przesyłki

    Dane zlecającego

    Maksymalny rozmiar pliku: 2 MB

    Szybki
    kontakt