Wszystkie reklamacje ( opóźnienie w doręczeniu, uszkodzenie, zagubienie lub reklamacja faktury) należy składać poprzez formularz na dole, załączając wszystkie niezbędne dokumenty:
Reklamacje bez dołączonych dokumentów NIE BĘDĄ rozpatrywane!
Reklamacja zostanie złożona za pośrednictwem tuwysylam.pl bezpośrednio w firmie kurierskiej w terminie do 3 dni roboczych od dnia wysłania formularza przez klienta (termin ten dotyczy również uzupełnienia braków reklamacji).
Po otrzymaniu odpowiedzi, serwis tuwysylam.pl powiadomi o tym osobę zainteresowaną poprzez wiadomość e-mail.
W przypadku firmy kurierskiej DPD, reklamacje należy składać nie później niż 20 dni od dnia nadania przesyłki.
Reklamacje złożone po tym terminie, będą automatycznie odrzucane.
Obowiązek dopilnowania sporządzenia protokołu szkody spoczywa na nadawcy lub odbiorcy!
Termin rozpatrzenia reklamacji jest różny i zależy od firmy przewozowej, która wykonywała usługę.
PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE TYLKO NA OPÓŹNIENIE W DORĘCZENIU, USZKODZENIE/ ZAGUBIENIE PRZESYŁKI LUB REKLAMACJĘ FAKTURY (DOPŁATĘ), WSZYSTKIE INNE REKLAMACJE (NP.: OPÓŹNIENIE ODBIORU, BRAK FAKTURY, ZMIANĘ/ANULOWANIE ZLECENIA) BĘDĄ AUTOMATYCZNIE ODRZUCANE!
W przypadku pytań prosimy kontakt na reklamacje@tuwysylam.pl